niedziela, 5 maja 2013

o pewnym cukiereczku Candy Girl - Miyo


Hej, witam was serdecznie!! :) 
Jak w tytule dzisiejszy post będzie poświecony pewnemu cukierkowi o uroczej nazwie Candy Girl. Mowa o lakierze do paznokci Miyo który nabyłam latem tamtego roku i nosiłam go bardzo często, dlaczego? o tym będzie poniżej :)

***

Zacznijmy może od tego, że lakier zamknięty jest w malutkiej, poręcznej buteleczce, o pojemności 8 ml. Lakier wygląda przeuroczo w tej buteleczke, oraz jej design dla mnie jest również taki. Kolor tak jak wspomniałam wcześniej to No 46 Candy Girl i jest to niesamowity, jasny, przesliczny, barbiowy,cukierkowy róż ... chyba najbardziej słodki jaki miałam w swojej kolekcji. Można równiez powiedzieć że wpada w neonowe tony. Kolor wygląda bosko na opalonych stopach lub dłoniach, jest pozytywny i w dodatku bardzo kryjący, pewnie głownie przez swoją konsystencję która jest dość gęsta. Przy jednej warstwie pokrywa dość dokładnie płytke, ja jednak lubie gdy paznokieć jest pokryty idealnie i nie widać żadnych prześwitów więc maluje 2 warstwy. Co do trwałości to jest całkiem okej o ile nie wykonuje sie niestworzonych rzeczy dłońmi. Wykończenie jest kremowe  i matowe, dlatego ja używam jeszcze top coat na lakier.Lakier bardzo szybko wysycha. Jesli chodzi o minusy to lubi niestety zostawiać smugi ale sprawna ręka sobie z tym poradzi, noi jego dostępność jest dość ograniczona. Jednak jeśli już znajdziemy go to możemy spokojnie pozwolić sobie na jego zakup bo kwota nie powinna przekraczać 3-5 złotych :)
Mam nadzieję że zdjęcia oddają urok i kolor lakieru i że go nieprzekłamują za bardzo. :)

Pozdrawiam, Asia!


4 komentarze:

  1. oj bardzo uroczy! dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor ! idealny na lato ! sama się czaje na jakiś różowy neonek :)
    wpadnij do mnie : http://ritatwojwrozbita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :)
    Nominowałam Cię do zabawy "Pytania i odpowiedzi", która ma na celu Nam początkowym blogowiczką pomóc
    w rozpowszechnieniu prowadzonego przez nas bloga :)

    Zapraszam Cię zatem do zabawy :)
    http://mybrushesmylife.blogspot.com/2013/05/zabawa-pytania-i-odpowiedzi.html

    OdpowiedzUsuń