środa, 1 maja 2013

Fioletowy lakier do paznokci Eveline Cosmetics


 W ostatniej notce wspominałam o recenzji którą chciałabym zamieścić na blogu. Z przyjściem wiosny oraz słońca nachodzi mnie na częstsze malowanie paznokci a że przy okazji udało mi się je troszkę zapuścić to czemu nie. Tym razem padło fiolecik ... choć dla mnie ten kolor przypomina, lawende lub bez. Tak czy siak kolor jest naprawde bardzo ładny ... Mowa oczywiście o lakierze do paznokci Eveline Cosmetics - Colour instant fast dry&long lasting w kolorze 630. Ja swój kupiłam jakiś rok temu ale lakier mimo to jest nadal rzadki i dobrze się sprawuje. Cena jego zamyka się między 10-13 złotych/ 12 ml. 
Co do samego lakieru ... 
Kolor w sam sobie jest bardzo ładny, myśle ze o wiele lepiej będzie wyglądał już do opalonych dłoni ale przy taki bledzioszkach jak moje w tej chwili tez wyglądał okej. Dwie warstwy spokojnie wystarczaja by pokryć płytke paznokcia i żeby nie było prześwitów.Jednak jesli chodzi o jakoś i trwałość to niestety jestem zawiedziona ... Już po kilku godzinach lakier ściera się przy końcówkach co mnie strasznie denerwuje , na ok. 3 dzień lakier juz nie wygląda dobrze. To jak wygląda na paznokciu możecie zobaczyc na zdjęciach ... Mam nadzieje ze wychwyciłam odpowiednio kolor aparatem bo miałam z tym duży problem. Lakier polecam tym którzy maziają się lakierami co chwilę i lubią zmieniać kolory na paznokciach i nie przywiązuja wagi do trwałości. 

Pozdrawiam, Asia


2 komentarze:

  1. Szkoda, że szybko się ściera przy końcówkach, bo kolor bardzo ładny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Libster Award :)
    Zabawa promuję jeszcze mało znane blogi:)
    zapraszam do odpowiedzenia na pytania:)
    http://mybrushesmylife.blogspot.com/2013/05/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń