poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Na dobry początek! :)

źródło: weheartit
Witam bardzo serdecznie! :)

Nie jestem dobra we wstępach, stąd może przejdę od razu do sedna.
Trudno określić mi o czym będzie ten blog, ale bardzo chciałabym by był o tym o czym aktualnie będę chciała pisać lub pokazać wam.
Postanowiłam założyć tego bloga, bo chciałam mieć swoje miejsce w sieci. Od niespełna dwóch lat prowadzę bloga, który ma tematyke kulinarną i od pewnego już czasu brakowało mi miejsca w którym mogłabym pisać o czymkolwiek. Zdaję sobie sprawę że takich "lajfstajlowych" blogów jest od groma ale mimo wszystko nie zniechęciło mnie to do założenia swojego. Ten blog jest przede wszystkim dla mnie ... po to by czasem sobie zwyczajnie ulżyć w gadaniu ... mieć ujście, nawet w zwykłych, błahych sprawach. Chcę mieć miejsce, w którym będę mogła popisać sobie o babskich rzeczach, kosmetykach, ciuchach ... chcę aby ten blog był po prostu mój. Nie ukrywam, że chciałabym by ten blog pełnił również rolę takiego notatnika, pamiętnika, dziennika ... choć pewnie o swoich życiu prywatnym nie będe rozpisywać sie ze szczegółami to jak wiele blogerek chciałabym podzielić się typowymi babskimi sprawami. Pisałam o tym, że ten blog jest przede wszystkim dla mnie ... bo cóż by było z tego gdybym sama nie czerpała przyjemność z pisania jego. Ale będzie mi również bardzo miło jeśli ktokolwiek tu zajrzy, przeczyta czy skomentuje. Mam nadzieje że kiedyś tak sie stanie;) a tymczasem ....

Może na dobry początek:
Mam na imię Asia ... tak! to juz wiecie :) Mam 20 lat ... obecnie szukam drogi w życiu, którą mogłabym podążać ... póki co staram sie narazie ją znaleść. Jestem zakochana w Krakowie, bo własnie z tego pięknego miasta pochodzę i mieszkam. Uwielbiam czytać blogi, nowinki kosmetyczne,urodowe itd i też pewnie sama dlatego sie zdecydowałam na swój blog. Uwielbiam piec słodkości , choć i gotowanie sprawia mi przyjemność. Jestem zapaloną włosomaniaczką ... Już od roku. Kiedy rok temu moje włosy nie były w najlepszej kondycji lekko mówiąc, totalnie wsiąkłam w blogi o włosach i urodzie, od tamtej pory staram się świadomiej postępowac z samą sobą,pielegnacją włosów czy twarzy i ciała. Od tamtej pory staram sie również  dbać o włosy i siebie jak najlepiej potrafie,(bo przecież każda z nas chciałaby dla siebie dobrze, i wyglądac okej) choć pewnie grzeszki mi się zdarzają. Nie ukrywam że ten blog będzie w dużej mierze poświecony własnie takim tematom ... bo mam małego bzika. Poniekąd chciałabym by ten blog służyć mi jako notatnik w pielęgnacji włosów, różnych inspiracji, czy krótkich recenzji kosmetyków itd. Mam straszną skleroze i dobrze miec miejsce w którym można znaleść wszystko i od czasu do czasu wracac do starszych postów, bo w pamieci cięzko je czasem schować. :) Tak czy siak ... wszystko pewnie wyjdzie w praniu ... mam nadzieje że blogowanie będzie sama przyjemnoscią a i wy mnie od czasu do czasu odwiedzicie :)
Uff, kto dotrwał do samego końca - dzięki!! :)

Pozdrawiam, Asia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz